Η ηθοποιός Έβαν Ρέιτσελ Γουντ καταγγέλλει τον Μέριλυν Μάνσον ότι την κακοποιούσε από την εφηβεία. Το μήνυμα της στο instagram.

 


H  διάσημη ηθοποιός γνωστή για τους ρόλους της σε δημοφιλείς σειρές όπως το «True Blood» και το «Westworld», Eβαν Ρέισελ Γουντ αποκάλυψε με ένα μήνυμα στο Instagram πως ήταν θύμα ψυχολογικής κακοποίησης για πολλά χρόνια από τον εκκεντρικό τραγουδιστή Μέριλιν Μάνσον 
Η ίδια στο παρελθόν είχε αναφερθεί πολλές φορές σε μια κακοποιητική σχέση, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτει το όνομα του συντρόφου της. Πολλοί είχαν υποψιαστεί ότι αναφερόταν στον 52χρονο σήμερα Μέριλιν Μάνσον. Η σχέση τους έγινε γνωστή το 2007, όταν εκείνη ήταν 19 και εκείνος 38. Οι δύο τους αρραβωνιάστηκαν το 2010, αλλά χώρισαν αργότερα την ίδια χρονιά.
Σήμερα η Γουντ κατηγορεί τον τραγουδιστή ότι την αποπλάνησε όταν ήταν ακόμα έφηβη, τονίζοντας ότι ο Μάνσον είναι ένας επικίνδυνος άνδρας.
«Το όνομα του βασανιστή μου είναι Μπράιαν Γούορνερ, που ο κόσμος τον γνωρίζει ως Μέριλυν Μάνσον. Η αποπλάνηση άρχισε όταν ήμουν ακόμη έφηβη και με κακοποιούσε φρικτά για χρόνια. Μου είχε κάνει πλύση εγκεφάλου και με χειραγωγούσε στην υποταγή. Ως εδώ ήταν να ζω με τον φόβο των αντιποίνων, του εκβιασμού και της συκοφαντίας. Είμαι εδώ για να ξεσκεπάσω αυτόν τον επικίνδυνο άνδρα και να εγκαλέσω όλες τις βιομηχανίες που τον διευκόλυναν, προτού καταστρέψει και άλλες ζωές. Στέκομαι δίπλα στα πολλά θύματα που πλέον δεν θα σιωπούν», έγραψε στο Instagram.
Η ηθοποιός μίλησε για πρώτη φορά για την κακοποίησή της σε ένα άρθρο στο Rolling Stone το 2016. Το 2019, και μετά από χρόνια ακτιβιστικής δράσης, δημιούργησε το Phoenix Act, ένα νομοσχέδιο που επέκτεινε την περίοδο παραγραφής για αδικήματα που αφορούν στην ενδοοικογενειακή βία, από τρία σε πέντε χρόνια. Ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια Γκάβιν Νιούσομ υπέγραψε το νομοσχέδιο τον Οκτώβριο του 2019 και ο σχετικός νόμος τέθηκε σε ισχύ τον Ιανουάριο της περασμένης χρονιάς.
Στη συγκλονιστική της κατάθεση ενώπιον της Γερουσίας της Καλιφόρνια ανέφερε: «Πολλές φορές βρήκα το κουράγιο να φύγω, όμως στη συνέχεια τηλεφωνούσε ακατάπαυστα σπίτι μου και απειλούσε να αυτοκτονήσει… Κάποια στιγμή που γύρισα για να προσπαθήσω να εκτονώσω την κατάσταση, με στρίμωξε μέσα στο υπνοδωμάτιό μας και μου ζήτησε να γονατίσω. Έπειτα μου έδεσε τα χέρια και τα πόδια. Μόλις με ακινητοποίησε, με χτύπησε και άρχισε να προκαλεί ηλεκτροπληξία σε ευαίσθητα σημεία του σώματός μου με ένα όργανο βασανισμού που αποκαλούσε μοβ ραβδί. Για εκείνον ήταν ένας τρόπος να αποδείξω την αφοσίωσή μου. Ο πόνος ήταν αδιανόητος. Ένιωσα ότι βγήκα από το κορμί μου και ένα κομμάτι μου πέθανε εκείνη τη μέρα».
Μετά την αποκάλυψη της ηθοποιού, τουλάχιστον άλλες τέσσερις γυναίκες μοιράστηκαν παρόμοιες καταγγελίες κατά του Μέριλιν Μάνσον, όπου κάνουν λόγο για σεξουαλική παρενόχληση, ψυχολογική κακοποίηση και διάφορες άλλες μορφές βίας, εξαναγκασμού και εκφοβισμού.
www.mixanitouxronou.g

Σχόλια