Νέος ταλαντούχος ..και Θεσσαλονίκιος σεναριογράφος



Το ηλεκτρονικό περιοδικό  tempo-tempo σήμερα θα φιλοξενήσει στην παρέα του τον ταλαντούχο σεναριογράφο και ηθοποιό Φίλιππο Βλαχόπουλο από την πανέμορφη  Θεσσαλονίκη.




 Φίλιππε καλησπέρα....Πες μας δυο λόγια για σένα..

Καλησπέρα, ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση και την συνέντευξη στο tempo-tempo. Δεν μου αρέσει να μίλαω για εμενα, προτιμώ να μιλάω μέσα απο την δουλεία μου..


 Πώς το πήρες απόφαση να ασχοληθείς με τον χώρο του θεάτρου και ειδικότερα με το σενάριο? Θαρρώ πως είναι ένας πολύ δύσκολος κλάδος.

Βασικά το πάθος μου είναι το σενάριο, με ηρεμεί, με εξιτάρει αλλά και πολλές φορές με βοηθάει να αντιμετωπίζω κάποιες καταστάσεις ή και ακόμα ακόμα με εξυπηρετεί έτσι ώστε να κρατάω κάποιες ισορροπίες στην ζωή μου. Αλλά η πραγματική αλήθεια της ενασχόλησης μου με το σενάριο και την υποκριτική είναι ο Πατέρας μου. Τι εννοώ? Ο Πατέρας μου φιλόλογος στο επάγγελμα και συνάμα Συγγραφέας είναι η μεγάλη μου αδυναμία, έχει γράψει πέντε βιβλία, δύο εκ των οποίων  μετατράπηκαν σε θεατρικά έργα. Ο ΑΓΑΘΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΣ.

Το δεύτερο έργο ο ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΣ είχε μεγαλύτερη επιτυχία διότι παίχτηκε επί τρία συναπτά  έτη σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα με μεγάλη επιτυχία. Ο ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΣ  ήταν ένας μονόλογος που τον απέδωσε εξαιρετικά η γνωστή ηθοποιός ΥΡΩ ΜΑΝΕ σε σκηνοθεσία του επίσης γνωστού ηθοποιού-σκηνοθέτη ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΡΑΜΙΧΟΥ. 'Όταν ήρθε στην Θεσσαλονίκη λοιπόν το έργο και συγκεκριμένα στο Θέατρο ΕΓΝΑΤΙΑ μου λέει ο μπαμπάς μου: Θα ρθείς μικρέ? Εγώ γεμάτος ενθουσιασμό  του απάντησα: Φυσικά Πατέρα! Φτάνοντας στο θέατρο αντίκρισα πλήθος κόσμου,δεν έκρυψα την χαρά μου! Σιγά Σιγά κατευθυνθήκαμε στις θέσεις μας διότι θα ξεκινούσε η παράσταση...Η αγωνία στο πρόσωπο του πάτερα μου ήταν εμφανέστατη, εγώ πάλι χάζευα τριγύρω ως συνήθως δίχως να καταλάβω την σπουδαιότητα του έργου που είχε για την οικογένεια  και συγκεκριμένα για τον Πάτερα μου.... ! Καθώς το έργο παιζόταν έβλεπα τον κόσμο να συμμετέχει ενεργά είτε με το γέλιο είτε με το χειροκρότημα. Μόλις το έργο έφτασε στο τέλος και  την στιγμή της υπόκλισης η ΥΡΩ ΜΑΝΕ κατέβηκε κάτω στους θεατές και πήρε τον μπαμπά μου πάνω στην σκηνή έτσι ώστε να μοιραστούν το μερίδιο της επιτυχίας, μια σπουδαία κίνηση που με έκανε να νιώσω υπερηφάνεια. Καθώς ο πατέρας μου και η YΡΩ δεχόντουσαν τα χειροκροτήματα και τις επευφημίες των θεατών εγώ εκείνη την ώρα σκεφτόμουν τρόπους να γράψω και εγώ το δικό μου έργο για να κάνω τον πατέρα μου τόσο υπερήφανο όσο ένιωσα και εγώ! Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος της ενασχόλησης μου με το Θεατρο!

Παρά το νεαρό της ηλικίας σου έχεις καταφέρει να γράψεις ΔΥΟ θεατρικά έργα. Μίλα μας λίγο για αυτα..

Πρόπερσι έγραψα το πρώτο μου έργο το <<ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ>> Μία μουσικοθεατρική κωμωδία που παίχτηκε αποκλειστικά για φιλανθρωπικό σκοπό και συγκεκριμένα για τον σύλλογο ΑΜΥΜΩΝΗ  που εδρεύει στην Καλαμαριά και ασχολείται με την ψυχαγωγία παιδιών με μειωμένη όραση και πρόσθετες αναπηρίες. Φέτος κατάφερα να τελειώσω το δεύτερο μου έργο <<YOU CAN BE A STAR>>  μια κωμωδία που μόνο χαρά και γέλιο θα προκαλέσει στους θεατές της.

 Ως νέος και πολλά υποσχόμενος σεναριογράφος θέλω να μου περιγράψεις με δυο λέξεις το τι πρέπει να συμβεί κατά την άποψη σου στην Χώρα ώστε να ξεκινήσει και πάλι η Άνθιση και να επιστρέψουν στον κόσμο τα χαμόγελα!

ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ

Να σε ευχαριστήσω θερμά για αυτή την αληθινή κουβέντα που είχαμε και να σου ευχηθώ καλή επιτυχία στην ζωή σου και συγκεκριμένα στον κλάδο που έχεις επιλέξει να ακολουθήσεις...

Εγώ ευχαριστώ εκ βάθους ψυχής  και θέλω να επισημάνω στον κόσμο που θα διαβάσει αυτή την συνέντευξη 3 πράγματα. 1) ΥΓΕΙΑ 2) ΧΑΜΟΓΕΛΟ 3) ΕΛΠΙΔΑ!!!


Τούλη Ρέννου για το tempo-tempo

Σχόλια