ΑΘΗΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ



Την ΑΘΗΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ  γνωρίσαμε από τη συμμετοχή της στο Voice του ΑΝΤ-1.
Tην συνάντησα στην  " ΠΑΛΙΑ ΜΑΡΚΙΖΑ".
 Σε ενα χωρο οπου νοιωθεις την αυρα ολων των μεγαλων ονοματων που εχουν τραγουδισει εδω.

 Συνέντευξη στη maria storck για το tempo-tempo.







Αθηνά,μίλησε μας λίγο για τον εαυτό σου, για να σε γνωρίσουμε.
ΑΘΗΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ:Κατάγομαι από την Πάτρα και ασχολούμαι με τη μουσική από τα 6 μου χρόνια.Με μπαμπά μουσικό και μαμά τραγουδίστρια,η μουσική ήταν πάντα η ''καθημερινότητα'' μου.Έχω σπουδάσει κλασικό πιάνο και θεωρητικά όμως ασχολούμαι επαγγελματικά με το τραγούδι τα τελευταία 4 χρόνια.

Το ''the voice'',πως ηταν σαν εμπειρια;
ΑΘΗΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ:Το ''THE VOICE'' παρ'όλο που ήταν για μια μένα μια πρωτόγνωρη εμπειρία,όσον αφορά το τηλεοπτικό κομμάτι,μου έχει αφήσει γλυκιά γεύση κι αυτό γιατί πέρασα πραγματικά πολύ όμορφες και δυνατές στιγμές κατά την παραμονή μου στο show.Ήταν αρκετά αγχωτικό για μένα γιατί όπως προείπα δεν είχα προηγούμενη τηλεοπτική εμπειρία και αρκετά κουραστικό γιατί μιλάμε για πολύωρα γυρίσματα και μεγάλη αναμονή πριν τις εμφανίσεις.Αποχωρόντας όμως από το show έχω κερδίσει φίλους τολμώ να πω,και έχω κάνει ενδιαφέρουσες γνωριμίες.

Βλεποντας τωρα τα βιντεο του παιχνιδιου ειναι κατι που δεν σου αρεσε στις εμφανισεις σου; 
ΑΘΗΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ:Βλέποντας τα video και εγώ αλλά και όσοι με ξέρουν διακρίνουν το άγχος και την αγωνία μου....Θα ήθελα λοιπόν να είχα πιστέψει περισσότερο στον εαυτό μου και να είχα αποβάλλει αυτό το άγχος που μου δημιουργούσε η εμφάνιση μου στην τηλεόραση και η σκέψη πως με βλέπουν χιλιάδες άνθρωποι...Όμως όσο ζούμε μαθαίνουμε και πάντα επιστράφουμε πιο δυνατοί!

Μου αρεσε οταν ερμηνευσες το τραγουδι του πατερα σου.Πες μου. Πως ενοιωσες;
ΑΘΗΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ:Η αλήθεια είναι πως την μεγάλη αυτή επιτυχία του πατέρα μου,αναφέρομαι στο ''Φωτιά στα Σαββατόβραδα'',την έχω τραγουδήσει πολλές φορές από μικρό παιδί αλλά και στις εμφανίσεις μου.Κάθε φορά που το λέω νιώθω την ίδια περηφάνια που ένα τραγούδι τόσων ετών παίζεται σήμερα και χαλάει ο κόσμος.Ειδικά όμως την βραδιά που το ερμήνευσα στο ''VOICE'' ήμουν και πολύ συγκινημένη...


Ο  Αντωνης Ρεμος ηταν ο δικος σου  coach.Ποια συμβουλη του θα κρατησεις ;
ΑΘΗΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ:Ο Αντώνης μου έλεγε συχνά πως δεν συντρέχει λόγος άγχους και προσπαθούσε να μας χαλαρώσει,νομίζω πως ξέροντας τις δυνατότητες μου αν όντως πατήσω λίγο πιο γερά στα πόδια μου το αποτέλεσμα θα είναι σαφώς καλύτερο.

Πιστευεις πως τελικα σε βοηθησε με καποιο τροπο η συμμετοχη σου στο the voice;
ΑΘΗΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ:Η συμμετοχή μου στο ''VOICE'' μου άνοιξε κάποιες πόρτες επαγγελματικά,είχα επίσης την ευκαιρία να εμφανιστώ σε κάποιες εκπομπές κι έτσι ο κόσμος είχε την ευκαιρία να με γνωρίσει καλύτερα,μιας και η παραμονή μου στο show δεν ήταν μεγάλη.

Εχεις κανει  συνεργασίες με γνωστα ονοματα του χωρου;
ΑΘΗΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ:Δεν μετρώ πολλές συνεργασίες με γνωστά ονόματα του χώρου κι αυτό γιατί είμαι στο χώρο μόνο 4 χρόνια.Θυμάμαι όμως συνευρέσεις μου στο πάλκο με αξιόλογους κατ'αρχάς μουσικούς αλλά και με καλλιτέχνες που έχουν αφήσει ιστορία.Ξεχωρίζω τρεις,την Ρένα Κουμιώτη,την Ελένη Ροδά και τον Γιάννη Ντουνιά.

Θεωρείς σημαντική τη σχέση σου με το κοινό σου, να έχεις προσωπική επαφή με τους ανθρώπους που σε ακούνε και σε θαυμάζουν;
ΑΘΗΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ:Θεωρώ πολύ σημαντική την επαφή του καλλιτέχνη με τον κόσμο.Να υπάρχει αμεσότητα,να νιώθει ο κόσμος άνετα.Δεν μου άρεσαν ποτέ τα σταριλίκια.Κρατώ ένα χαμηλό προφίλ και δίνω μεγάλη σημασία στον κόσμο που έρχεται να με ακούσει.Ο κόσμος είναι αυτός που σε ανεβάζει αλλά κι αυτός που σε ''ρίχνει'' αν θες.Με συγκινεί η αγάπη και ο θαυμασμός τους και οφείλω να το ανταποδίδω γιατί έτσι το αισθάνομαι!


Διαδικτυακα πως μπορει να σε βρει καποιος;
ΑΘΗΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ:Στο προφίλ μου στο facebook αλλά και στο youtube μπορεί κάποιος να βρει video από τις εμφανίσεις μου.

Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον, τι ονειρευόσουν πάντα να κάνεις ;
ΑΘΗΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ:Αυτό που πάντα ήθελα ήταν να τραγουδώ και μάλιστα το έθαψα αρκετές φορές και θυσίασα άλλες τόσες αυτό το ''θέλω''.Ονειρεύομαι λοιπόν να μ'έχει καλά ο Θεός και να μπορώ να κάνω αυτό που αγαπώ,το να τραγουδώ!Δεν θα ακούσεις από μένα μεγάλα σχέδια ούτε μεγάλες προσδοκίες,αφού μπορώ και κάνω το πάθος μου επάγγελμα είμαι πλήρης κι ευτυχισμένη,με γεμίζει χαρά κι ενέργεια.Είναι η ψυχοθεραπεία μου!

Αθηνα σ' ευχαριστουμε πολυ!
ΑΘΗΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ:Σας ευχαριστώ πολύ κι εγώ!
Χαρά μου και τιμή μου!


maria storck για το tempo-tempo

Σχόλια